Gerhard Heuver

Gerhard Heuver

Medewerker Backoffice

Als ik klant was, wat zou ik dan verwachten?

"Op de Backoffice ondersteun ik de geveladviseurs op het gebied van administratie, CRM, sociale media, offertes en het uitwerken van rapportages. Zo zijn de taken beter verdeeld en kunnen we nog meer klanten goed en snel bedienen. Ik verzorg de uitwerking van klantrapportages aan de hand van notities en foto's die onze geveladviseurs op locatie maken. Vervolgens stuur ik het gedetailleerde onderzoeksrapport naar de klant. Omdat ik hiervoor twee jaar contractbeheer heb uitgevoerd, ken ik het hele ERP-systeem door en door. Ik hield me toen ook bezig met administratie en offertes, maar kreeg nog niet de kans om me te verdiepen in de technische kant. Dat is een nieuwe uitdaging waarop ik me nu volledig stort. Bij Geveladvies zijn we specialisten en perfectionisten, we volgen procedures, zijn kritisch en gericht op details. Ik stel me vaak de vraag: als ik klant was, wat zou ik dan verwachten? In elk geval deskundigheid en goede communicatie. Door me te verplaatsen in de klant en deze te ontzorgen, draag ik zoveel mogelijk bij aan de klanttevredenheid. Klanten komen terug omdat ze vertrouwen in ons hebben."
 

Opslaan in adresboek Direct contact