
Marloes Kin
Customer care
Wij willen minimaal een 9 scoren als het gaat om klanttevredenheid
"Uiteindelijk draait alles om tevreden klanten. Wij willen minimaal een 9 scoren als het gaat om klanttevredenheid. Het zorgen voor de allerbeste klantbeleving, dat is waar ik mij in essentie mee bezig houd. Ik heb gevoel voor sfeer en voel het aan als zaken niet helemaal lekker lopen. Dat is denk ik ook de essentie van goede customer care: kunnen aanvoelen wat klanten belangrijk vinden en daaraan proberen tegemoet te komen. Als een klant een klacht heeft, ben ik het vaste aanspreekpunt. Ik zoek uit wat er precies aan de hand is en neem de klant bij de hand in de stappen die we gaan ondernemen om zaken op te lossen of te verbeteren. Ik ga altijd na of de specifieke klacht op zichzelf staat of dat we er iets van kunnen leren voor de hele organisatie. Op die manier werken we aan het continu verbeteren van onze dienstverlening. Ik vind het ontzettend mooi dat ik een bijdrage kan leveren aan GevelAdvies. Het overgrote deel van mijn collega’s benadert vraagstukken van klanten technisch, ik maak het plaatje compleet door de focus te leggen op beleving en service. Zo zorgen we samen voor de perfecte klantbeleving."